Wel support, maar geen consultant nodig?

Geen klant, maar wel hulp nodig?

  • Je bent bezig met het in gebruik nemen van AFAS of je werkt zelf met AFAS maar het lukt niet wat je wilt bereiken.
  • Niet ieder vraagstuk is zo groot dat er een expert/consultant ingehuurd moet worden. Deze wensen worden dan vaak uit oog verloren maar kunnen naar verloop van tijd toch behoorlijk gaan irriteren.

Wij zijn er ook voor je om de kleine inrichtingsvragen direct op te pakken en jou dus direct verder te helpen. De inrichting kan op afstand uitgevoerd worden, maar óók samen met jou. Zo dragen wij kennis over aan jou en heb je ons de volgende keer niet meer nodig.

Je hoeft GEEN klant te zijn bij ons, hoe werkt dit dan:

  1. Je stuurt een aanvraag in met een beschrijving wat je wilt inrichten of bereiken.
  2. Je geeft je voorkeursdag(en) op wanneer we contact met je kunnen opnemen.
  3. Een van ons neemt contact met je op.
  4. We plannen samen met jou een datum of tijdstip waarop we je aanvraag gaan inrichten. Ook bespreken we de kosten hiervan. 
  5. Na afloop beoordeel je het geleverde werk. Hierna wordt de factuur verstuurd

Tijdens de afspraak zullen we gebruik maken van Teams (Microsoft)/Teamviewer om met je mee te kijken, of we laten ons aanmaken als gebruiker in jullie omgeving.
Maak je gebruik van single-sign-on dan moeten wij toegang krijgen om in te loggen in InSite.